{"id":3804,"date":"2022-11-17T15:44:41","date_gmt":"2022-11-17T14:44:41","guid":{"rendered":"https:\/\/jednostki.uksw.edu.pl\/ksztalcenie\/jakosc-ksztalcenia\/tydzien-jakosci\/tydzien-jakosci-2022\/"},"modified":"2023-10-12T09:18:20","modified_gmt":"2023-10-12T07:18:20","slug":"tydzien-jakosci-2022","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/jakosc-ksztalcenia\/tydzien-jakosci\/tydzien-jakosci-2022\/","title":{"rendered":"Tydzie\u0144 jako\u015bci 2022"},"content":{"rendered":"\n
\"banner\"
strona www wydarzenia – link<\/a><\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

3. Tydzie\u0144 Jako\u015bci Kszta\u0142cenia w UKSW<\/h2>\n\n\n\n

17-21 pa\u017adziernika 2022<\/h3>\n\n\n\n
    <\/ul>\n\n\n\n

    Wydarzenie w formie spotka\u0144 stacjonarnych i on-line b\u0119dzie okazj\u0105 do udzia\u0142u w warsztatach, wyk\u0142adach, panelach dyskusyjnych. Liczymy, \u017ce uda nam si\u0119 zaaran\u017cowa\u0107 przestrze\u0144 dialogu i wymiany do\u015bwiadcze\u0144, kt\u00f3ra na progu nowego roku akademickiego zainspiruje do \u015bmia\u0142ego mierzenia si\u0119 z nowymi wyzwaniami<\/p>\n\n\n\n

    Zapisy prowadzone s\u0105 zgodnie z kolejno\u015bci\u0105 poprzez formularz rejestracyjny.<\/p>\n\n\n\n

    Ka\u017cdy mo\u017ce czerpa\u0107 z bogatej oferty adekwatnie do potrzeb i zainteresowa\u0144.<\/p>\n\n\n\n

    PROGRAM:<\/strong><\/h3>\n\n\n\n
    PONIEDZIA\u0141EK
    17.10.2022<\/strong><\/td><\/tr>
    9.30-10.15
    on-line<\/td>
    Wyzwania i trudno\u015bci w pracy dydaktycznej
    z u\u017cyciem metody projektowej*panel dla nauczycieli akademickich i doktorant\u00f3w<\/em><\/td>
    dr Paulina Rosi\u0144ska,
    WFCH<\/td><\/tr>
    12.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Jako\u015b\u0107 kszta\u0142cenia  \u2013 zapewnianie
    czy iluzja *panel dla nauczycieli akademickich<\/em><\/td>
    Dzia\u0142 Innowacji Dydaktycznych, Szkole\u0144 i Jako\u015bci Kszta\u0142cenia<\/td><\/tr>
    13.15
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    STRES \u2013 Wr\u00f3g czy przyjaciel?
    Istota stresu i jego rola w \u017cyciu cz\u0142owieka<\/td>
    prof. ucz. dr hab.
    Jolanta \u0141odzi\u0144ska,
    WSE<\/td><\/tr>
    16.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Proces o stwierdzenie niewa\u017cno\u015bci ma\u0142\u017ce\u0144stwa \u2013
    czym jest i jak przebiega?<\/td>
    ks. dr Rafa\u0142 Kami\u0144ski,
    WPK<\/td><\/tr>
    WTOREK
    18.10.2022<\/strong><\/td><\/tr>
    10.00 \u2013 12.00,
    on-line<\/td>
    Badania u\u017cytkownik\u00f3w interfejs\u00f3w \u2013 warsztat<\/td>dr Agnieszka Smaga,
    WNH<\/td><\/tr>
    14.45-16.15
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Nauczanie biologii
    wspomagane modelami matematycznymi<\/td>
    prof. dr hab.
    Janusz Uchma\u0144ski,
    WFCH<\/td><\/tr>
    15-16.30
    kampus Dewajtis<\/td>
    O wsp\u00f3\u0142czesnych po\u017cytkach
    z (dwustuletniego) romantyzmu \u2013 wyk\u0142ad<\/td>
    dr Ma\u0142gorzata Burta,
    WNH<\/td><\/tr>
    16.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Ma\u0142\u017ce\u0144stwo \u2013 prze\u017cytek, tradycja czy przysz\u0142o\u015b\u0107?<\/td> ks. dr Wojciech Ku\u0107ko,
    WSR<\/td><\/tr>
    \u015aRODA
    19.10.2022<\/strong><\/td><\/tr>
    10-11.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Autyzm, Asparger i in. \u2013 jak reagowa\u0107,
    gdy mamy takiego studenta, jak rozpozna\u0107
    nietypowe zachowania\u2026<\/td>
    prof. dr hab.
    Jacek B\u0142eszy\u0144ski,
    WNP<\/td><\/tr>
    11.30-13.00
    online<\/td>
    Tutoring akademicki w praktyce uczelnianej *panel dla nauczycieli akademickich<\/em><\/td>Dzia\u0142 Innowacji Dydaktycznych,
    Szkole\u0144 i Jako\u015bci Kszta\u0142cenia<\/td><\/tr>
    13.00
    online<\/td>
    Jak sporz\u0105dza\u0107 m\u0105dre notatki
    w pracy naukowej\/zettelkasten,
    czyli najbardziej produktywna metoda w nauce<\/td>
    dr Joanna Skurzak,
    WFCH<\/td><\/tr>
    14.00
    zaj\u0119cia na hali sportowej<\/td>
    Emisja g\u0142osu \u2013 mini-warsztaty
    dla nauczycieli akademickich<\/td>
    dr Barbara G\u0142asek<\/td><\/tr>
    15.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Z pasji do filozofii<\/td>prof. dr hab.
    Robert Pi\u0142at,
    WFCH<\/td><\/tr>
    16.00
    online<\/td>
    Co to s\u0105 kraje biblijne?
    Podr\u00f3\u017cuj\u0105c \u015bladami biblijnych bohater\u00f3w<\/td>
    prof. ucz. dr hab.
    Barbara Strza\u0142kowska,
    WT<\/td><\/tr>
    17.00
    online<\/td>
    Z pasji do nauki, czyli o promowaniu bada\u0144
    w mediach spo\u0142eczno\u015bciowych<\/td>
    ks. dr Marcin Ko\u0142odziej,
    WPK<\/td><\/tr>
    17.00
    online<\/td>
    Dlaczego warto planowa\u0107 zaj\u0119cia?
    Lesson plan w dydaktyce akademickiej<\/td>
    dr Olga Broni\u015b,
    WNH<\/td><\/tr>
    18.30
    on-line<\/td>
    Ruszaj po rozw\u00f3j \u2013 stypendia i granty rozwojowe
    z Santander Uniwersidades<\/td>
    dyr Wojciech Le\u015bniewski, Santander Uniwersidades<\/td><\/tr>
    CZWARTEK
    20.10.2022<\/strong><\/td><\/tr>
    9.30
    on-line<\/td>
    Student idzie po granty!<\/td>mgr Jaros\u0142aw Rokita,
    Biuro ds. Bada\u0144
    Naukowych (BBN)<\/td><\/tr>
    11.15
    on-line<\/td>
    Tworzenie materia\u0142\u00f3w dydaktycznych dla student\u00f3w WCAG *panel dla nauczycieli akademickich<\/em><\/td>mgr Katarzyna Kwiatkowska,
    WSR<\/td><\/tr>
    11.30-13.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Wprowadzenie do edukacji mi\u0119dzykulturowej<\/td>mgr Katarzyna Stankiewicz,
    WSR<\/td><\/tr>
    12.00
    on-line<\/td>
    Wykorzystanie aplikacji Genially i Worwall
    do aktywizowania student\u00f3w podczas
    zaj\u0119\u0107 dydaktycznych \u2013 warsztat
    *panel dla nauczycieli akademickich<\/em><\/td>
    mgr \u0141ukasz Tupacz,
    WNH<\/td><\/tr>
    16.15
    on-line<\/td>
    C\u00f3\u017c to jest prawda?
    Jak nie uton\u0105\u0107 w oceanie fake news\u00f3w
    i nie zosta\u0107 \u201cpozytecznym idiot\u0105\u201d?<\/td>
    dr Piotr \u0141uczuk,
    WT<\/td><\/tr>
    17.00
    on-line<\/td>
    Wp\u0142yw aktywno\u015bci fizycznej na mozliwo\u015bci intelektualne cz\u0142owieka<\/td>dr Barbara G\u0142asek
    SWF<\/td><\/tr>
    18.00
    on-line<\/td>
    Wsp\u00f3\u0142praca nauki z biznesem \u2013 model B+R<\/td>mgr Jaros\u0142aw Olszewski, Krajowa Reprezentacja Doktorant\u00f3w (KRD)<\/td><\/tr>
    PI\u0104TEK
    21.10.2022<\/strong><\/td><\/tr>
    10-11.00
    kampus W\u00f3ycickiego<\/td>
    Komunikacja, mediacja, coaching \u2013 zastosowanie
    metod w dydaktyce akademickiej \u2013 warsztat*panel dla nauczycieli akademickich<\/em><\/td>
    dr Monika Bukowska,
    WSE<\/td><\/tr>
    11.00
    on-line<\/td>
    Jak kszta\u0142towa\u0107 kompetencje przyszlo\u015bci student\u00f3w
    aktywnie wsp\u00f3\u0142dzia\u0142a\u0107 z otoczeniem
    spo\u0142eczno-gospodarczym?
    Dobre praktyki dla Uczelni.*panel dla nauczycieli akademickich<\/em><\/td>
    prof. ucz. dr hab. Mariusz Szyrski, Dyrektor Centrum Wspierania Przedsi\u0119biorczo\u015bci Akademickiej<\/td><\/tr>
    14.00
    on-line<\/td>
    Algorytmy we wsp\u00f3\u0142czesnym spo\u0142ecze\u0144stwie \u2013
    zarys problematyki<\/td>
     dr Maciej Hulicki,
    WPIA<\/td><\/tr>
    16.00
    on-line<\/td>
    T\u0142umaczy\u0107 inno\u015b\u0107 \u2013 mosty polsko-w\u0142oskie
    ponad stereotypami<\/td>
    dr Leonardo Masi,
    WNH<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

    3. Tydzie\u0144 Jako\u015bci Kszta\u0142cenia w UKSW 17-21 pa\u017adziernika 2022 Wydarzenie w formie spotka\u0144 stacjonarnych i on-line b\u0119dzie okazj\u0105 do udzia\u0142u w warsztatach, wyk\u0142adach, panelach dyskusyjnych. Liczymy, \u017ce uda nam si\u0119 zaaran\u017cowa\u0107 przestrze\u0144 dialogu i wymiany do\u015bwiadcze\u0144, kt\u00f3ra na progu nowego roku akademickiego zainspiruje do \u015bmia\u0142ego mierzenia si\u0119 z nowymi wyzwaniami Zapisy prowadzone s\u0105 zgodnie z […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":3800,"menu_order":36,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"page-templates\/template-sub-page.php","meta":{"inline_featured_image":false,"footnotes":"","_links_to":"","_links_to_target":""},"class_list":["post-3804","page","type-page","status-publish","hentry"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3804","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3804"}],"version-history":[{"count":10,"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3804\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4926,"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3804\/revisions\/4926"}],"up":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3800"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/ksztalcenie.uksw.edu.pl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3804"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}